44046
Book
In basket
(Onepress Power)
Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product. Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.
ZREALIZOWANO ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA
Availability:
Wypożyczalnia Michałowice
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid customer feedback
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie [323].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again