Jędrzejko Mariusz Z
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Jędrzejko Mariusz Z
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Steel Danielle (1947- )
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(124)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(112)
Roberts Nora (1950- )
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(105)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(99)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(98)
Zarawska Patrycja (1970- )
(98)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(98)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Włodarczyk Barbara
(93)
Webb Holly
(92)
Zarawska Patrycja
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Christie Agatha (1890-1976)
(79)
King Stephen (1947- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Shakespeare William (1564-1616)
(78)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(77)
Kosińska Aleksandra
(75)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Masterton Graham (1946- )
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Rzehak Wojciech
(72)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(72)
Drewnowski Jacek (1974- )
(71)
Oppman Artur
(71)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(70)
Mróz Remigiusz (1987- )
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Stadtmüller Ewa
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Busquets Carlos
(68)
Fabianowska Małgorzata
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Mazan Maciejka
(66)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(66)
Szal Marek
(66)
Wyspiański Stanisław
(66)
Williams Sophy
(65)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(64)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(62)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(62)
Ławnicki Lucjan
(62)
Ostrowska Bronisława
(61)
Aparicio Nuria
(60)
Paleta Alicja
(60)
Widmark Martin (1961- )
(60)
Coben Harlan (1962- )
(59)
Dolz Carme
(59)
Kledzik Emilia (1982- )
(59)
MacLean Alistair (1922-1987)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Sam problem cyberprzestrzeni, obecności w niej pokolenia najmłodszych nie jest zagadnieniem, które można po prostu rozstrzygnąć, rozwiązać, zniwelować. Takie ewentualne próby byłyby przejawem naiwności i braku kontaktu z rzeczywistością. Lektura książki daje nieodparte wrażenie, że istnieje rzeczywistość, która może nas poprowadzić do najwspanialszych możliwości rozwojowych. Jednak, pozostawiona bez jakichkolwiek pedagogiczno-humanistycznych oględzin i aksjonormatywnego ujarzmienia najprawdopodobniej obróciłaby się przeciwko nam. Cieszy fakt, że czytelnik otrzymuje tak zaawansowane merytorycznie narzędzie dla takich właśnie możliwych – i całkiem prawdopodobnych w pozytywne skutki – namysłów i działań. dr hab. prof. AJP Paweł Prüfer Monografia wieloautorska "Cyfrowe dzieci" pokazuje szeroki wachlarz obrazów dzieci, społeczeństwa i edukacji wraz z próbą ich przeanalizowania z różnych perspektyw teoretycznych i empirycznych. W publikacji podkreślane są globalne i lokalne oblicza rozwoju dziecka, jego relacji z otoczeniem społecznym (swoistej przestrzeni edukacyjnej), jak również współczesne przemiany teorii i praktyki edukacyjnej (w poszczególnych rozdziałach prezentowana jest edukacja jako dziedzina zabezpieczania potrzeb społeczeństwa – jako całości, oraz jako sfera zaspakajania specyficznych potrzeb indywidualnych). Można odnieść wrażenie, że szczególnym zamiarem i istotną perspektywą teoretyczno-empiryczną (uwidaczniająca się również w układzie książki) jest ta, którą określić można jako społeczno-aksjologiczną. Autorzy, oprócz głęboko i poprawnie metodologicznie poczynionych analiz, przybliżają treści o charakterze refleksyjno-przeglądowo-opisowym, jak i takie, które mają służyć rozwojowi teorii – zwłaszcza z obszaru pedagogiki społecznej. dr hab. prof. UZ Mirosław Kowalski Książka jest przykładem rzetelnej diagnozy zjawiska. Na pozytywne podkreślenie zasługuje rozległa aktywność badawcza i analityczna wszystkich autorów opracowania, tym bardziej że analiza wniosków i wyników wypływających z badań ma duże znaczenie diagnostyczne i prakseologiczne. Autorzy są nie tylko teoretykami, ale także i praktykami społecznymi, obserwującymi dane zjawiska społeczne, szczególnie w sferze zagadnień związanych z juwentologią i cyberprzestrzenią. Łączą przy tym kilka ról przypisywanych naukowcom w dziedzinie nauk społecznych, w tym rolę badacza zjawisk społecznych, praktyka, a także dydaktyka, o czym się można przekonać czytając konkluzje. dr hab. prof. PRz Eugeniusz Moczuk Przedstawiona monografia jest interesująca z poznawczego i badawczego punktu widzenia. Zawarte w niej treści w znaczącej mierze oparte na wynikach z dużego projektu badawczego stanowią cenne źródło wiedzy dla pedagogów, wychowawców, rodziców. Monografia została napisana bardzo przystępnym językiem, bogato wzmocniona materiałem ikonograficznym, co sprawia, że zapewne znajdzie zainteresowanie wśród czytelników. dr hab. prof. WSB Marek Walancik
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej