Kalińska-Kula Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Kalińska-Kula Magdalena
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Steel Danielle (1947- )
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(124)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(112)
Roberts Nora (1950- )
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(105)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(99)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(98)
Zarawska Patrycja (1970- )
(98)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(98)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Włodarczyk Barbara
(93)
Webb Holly
(92)
Zarawska Patrycja
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Christie Agatha (1890-1976)
(79)
King Stephen (1947- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Shakespeare William (1564-1616)
(78)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(77)
Kosińska Aleksandra
(75)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Masterton Graham (1946- )
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Rzehak Wojciech
(72)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(72)
Drewnowski Jacek (1974- )
(71)
Oppman Artur
(71)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(70)
Mróz Remigiusz (1987- )
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Stadtmüller Ewa
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Busquets Carlos
(68)
Fabianowska Małgorzata
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Mazan Maciejka
(66)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(66)
Szal Marek
(66)
Wyspiański Stanisław
(66)
Williams Sophy
(65)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(64)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(62)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(62)
Ławnicki Lucjan
(62)
Ostrowska Bronisława
(61)
Aparicio Nuria
(60)
Kledzik Emilia (1982- )
(60)
Paleta Alicja
(60)
Widmark Martin (1961- )
(60)
Coben Harlan (1962- )
(59)
Dolz Carme
(59)
MacLean Alistair (1922-1987)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów. Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce. Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy. Z recenzji prof. Henryka Mruka
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej